Община Бяла търси служители за ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на нуждаещи се хора. Това се налага заради нова социална услуга „Асистентска подкрепа“, която Общината ще предлага на жителите си. От 1 февруари 2021 г. стартира приемът на документи от кандидати за заемане на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”.
„Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на деца и лица с трайни увреждания и на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, предоставяна от лице назначено на длъжност „Социален асистент“.
Хората, които искат да бъдат назначени на длъжност „Социален асистент“, трябва да бъдат безработни в трудоспособна възраст за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа” по реда на Закона за социалните услуги.
С одобрените кандидати за заемане на длъжността „Социален асистент“ ще бъдат сключени трудови договори на 8-часов работен ден, като един „социален асистент“ ще предоставя подкрепа на минимум 2-ма потребители.
Заявяването от кандидатите за заемане на длъжност „Социален асистент“ за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ в изпълнение на Закона за социалните услуги се подават на следния адрес: Община Бяла, гр. Бяла, обл. Русе, пл. Екзарх Йосиф I № 1, от 01.02.2020г. всеки работен ден от 8.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа.
Документи по образец за социалната услуга „Асистентска подкрепа“ могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Бяла на адрес: www.byala.bg. За допълнителна информация тел. 0817 7 20 15, вът. 37 или 0884 33 29 11
Коментирай