НАП-Русе с анкета за клиентите за нивото на обслужване

Общество
04.12.2020 | 18:04 ч.

Нов формат и съдържание предлага на своите клиенти офисът на НАП в Русе в традиционната си анкета за нивото на обслужване. Тя е разработена от експерти в Териториалната дирекция на НАП във Варна, в чиято структура е и русенската приходна администрация. Със същото проучване ще се анализира мнението на потребителите на услугите на Агенцията в нейните 7 офиса в Североизточна България.

Стремежът на анкетата е, чрез 6 конкретни въпроса и възможност за лесни, но ясни отговори, да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. Обхванати са, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.

Анкетата ще се проведе от 7 до 11 декември с анкетни карти за доброволно попълване. Това е вече 24-тото подобно проучване, което се извършва 2 пъти в годината в русенския офис и е свързано с европейския модел за оценяване на качеството EFQM, който се прилага в НАП.

„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание.” пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

 
Печатни издания

  

 

   

 

 

     

 

 

Най-четени

 

 

 

Виц на деня

АРХИВ | изберете две дати

Управлението на „бисквитките“ (cookies) на интернет сайта на Вестник БРЯГ

Сайтът използва „бисквитки“, за да оптимизира навигацията Ви в интернет.